חדשות טכנולוגיה

דיווח: עובדי אמזון השתמשו בנתוני מכירות של מוכרים בכדי לסייע לחברה לפתח מוצרים למותג הפרטי שלה

עובדי אמזון השתמשו בנתוני מכירות של מוכרים עצמאיים בפלטפורמה שלה בכדי לסייע לחברה לפתח מוצרים למותג הפרטי שלה, כך על פי דיווח בוול סטריט ג׳ורנל.

עובדי אמזון בעבר ועובד אחד בהווה אמרו ל-WSJ כי כללים המונעים את המעשה לא נאכפו באופן אחיד. בנוסף, עובדים לשעבר אמרו כי השימוש בנתוני המכירות של המוכרים היה "נוהג נפוץ שנדון בגלוי בישיבות בהן השתתפו", כך על פי הדיווח.

בהצהרה ל- The Verge אמזון מכחישה את הטענות כי החברה השתמשה בנתוני מכירה של מוכרים פרטיים לפיתוח מוצרים משלה.

"כמו כל קמעונאים אחרים, אנו בוחנים נתוני מכירות בכדי לספק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר", אמרה אמזון. "עם זאת, אנו אוסרים באופן מפורש על עובדינו להשתמש בנתונים שאינם פומביים או נתונים ספציפיים של מוכרים כדי לקבוע אילו מוצרי מותג פרטיים יש להשיק. למרות שאיננו מאמינים כי הטענות מדויקות, אנו מתייחסים להאשמות הללו ברצינות רבה והתחלנו בחקירה פנימית."

אמזון העידה בעבר בפני הקונגרס כי איננה משתמשת בנתוני מכירות של מוכרים כדי ליצור את המותגים הפרטיים שלה. "התמריץ שלנו הוא לעזור למוכר להצליח מכיוון שאנחנו מסתמכים עליהם", אמר נאט סאטון, היועץ הכלכלי של אמזון, בדיון שנערך ב-16 ביולי.

דרך
theverge
מקור
wsj

יאיר צרפתי

מייסד האתר והעורך הראשי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button